Nov 12, 2014

Copycat

Let me tell you a funny thing about this outfit! Only few days after these photos were taken, I saw an advertize on Spanish TV where mom and daughter wear the same clothes. Oh, those paparazzi! :P Joke aside, I'm not wearing anything strange, in fact, many of us have similar pieces, but still, it's a little curiosity that I wanted to tell you as it's something that doesn't happen every day, right? :) I also think that fallen leaves and this kind of abandoned part of Barcelona made a good match. In fact, I go there a lot since it's close to my home but very different from my neighbourhood. It's a great way to disconnect, see the hidden beauty and imagine who lived in the abandoned house...
Esp
Me pasó una cosita curiosa. Unos días después de haber hecho estas fotos, vi un anuncio en la TV donde madre e hija llevan casi la misma ropa que yo. Ah, esos paparazzi! :P Bromas aparte, sé que casi todas tenemos prendas parecidas pero una coincidencia como esa no pasa cada día, ¿verdad? :) También os quería comentar que me gusta como las hojas caidas y esta un poco abandonada parte de Barcelona hacen un buen conjunto. De hecho, suelo ir ahí bastante porque está cerca de mi casa pero muy diferente de mi barrio. Me gusta desconectar, apreciar la belleza escondida e imaginar quien vivió en la casa abandonada...
 Srp
Imam jednu malu anegdotu vezanu za današnju kombinaciju. Par dana nakon što su ove slike uslikane, pojavila se reklama gde mama i ćerka nose skoro identičnu odeću kao ja. Ah, ti paparaci! :P Šalu na stranu, znam da ne nosim ništa neobično i da mnoge od vas imaju slične komade odeće, ali ipak, ovako nešto se ne dešava svaki dan, zar ne? :) Takođe sam htela da vam skrenem pažnju na način na koji su se opalo lišće i ovaj pomalo napušteni deo Barselone uklopili u celu priču. Zapravo, često idem tamo jer mi je blizu a opet tako drugačije od kraja u kojem živim. Te ulice me opuštaju dok u njima tražim skrivenu lepotu i zamišljam ko je živeo u napuštenoj kući...



I wore:
Cardigan: Shana
Top: Zara
Jeans: New Yorker
Bag: Just Fab
Sneakers, scarf, bracelet: H&M
Share:

28 comments

  1. divna kombinacija, životinjski uzorak i prugice...nešto što obožavam pogotovo skupa!
    sad sam baš znatiželjna na koga misliš:)

    I mene zanimaju napuštene zgrade i vidim da nisam jedina...Ivana je pisala o onom sanitorijumu, Matea je bila imala seriju fotografija, a sjećam se i na blogu Cimet i bijela čokolada (ili tako nešto) su isto išli postovi o napuštenim zgradama...tako da nas izgleda ima dosta koje to zanima u blogosferi...

    Fotografije su divne, baš su uhvatile čaroliju jeseni.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. i usput super ti stoji taj mustard kardigan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Ivana :) Stvarno zanimljivo zapažanje :) Ima nešto u tome a očigledno sve mi imamo slična interesovanja, a to nije samo moda. Ivanina priča je kao iz nekog romana, prosto je neverovatno da se tako nešto deslio. Možda i ja saznam nešto više o toj kući pa ću rado podeliti priču sa vama... ;)

      Delete
    2. da, život je neobičniji od fikcije kako kažu:)

      Delete
  3. A šećer moj ... prva fotkica <3! Ja mislim da s tim obraščićima ti nisi dobro prolazila u djetnjstvu :) Ah, to ti je kad si slavna i priznata od strane medija pa te kopiraju ... nadam se samo da su dobila i kakav honorar! :))) Kako god da bilo, kombica je predivna! Prugice i leo pa još i ova mustard žuta, baš sve što volim jako jako! I da, baš ide uz jesen i okruženje u kojem su fotke slikane! Sve u svemu, divnaaaaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa da, tako je i bilo :D Uvek sam mrzela kad me vidi neko "odrastao" i vuče za obraze :) Pa da, honorar je u skladu sa slavom :p Hvala ti puno, draga moja! :)

      Delete
  4. hi dar, very nice outfit i like the location..
    kisses

    ReplyDelete
  5. It really is a funny coincidence, woth to be told :p
    I get your interest about those parts of Barcelona :)

    ReplyDelete
  6. Konačno jesen na slikama :) Savršena kombinacija! L.

    ReplyDelete
  7. Beautiful post. I love you blonde hair. Fall looks incredible where you live.

    PARIS // @charcoalalley

    ReplyDelete
  8. Muy guapa, el amarillo te queda genial y es un look bonito y cómodo. Besitos.
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    ReplyDelete
  9. Thanks for your lovely comment, I follow you too!
    Kisses

    ReplyDelete
  10. paparazi stealing your outfit , wow someone is famous :)
    the mustard in your outfit and fallen leaves totally go so well together
    u look fab as always
    loved the lip if the leaf you took
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, yeah, you can imagine :P Glad you like it, sweety :)

      Delete
  11. How cool Tijana!Very inspiring! What a stunning outfit! I love the pop of yellow!
    ♥XO♥
    Jeanne

    ReplyDelete
  12. Amazing look! Great for fall :)

    Xo

    ReplyDelete
  13. Ima posebnu car to sto te fotografise muz. Tacno zna da uvati pravi momenat, a i tebe verovatno inspirise da se opustis i budes ti. Ne poznajem, a eto takav utisak sam stekla iz slika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikada mi niko to nije rekao i potpuno si u pravu. Da je drugačije ne bi to bilo to, ustvari, verujem da ne bi ni bilo mog bloga u ovom obliku. Hvala ti na komentaru :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig