Nov 26, 2014

Dancing in the rain



Well, not really. I'm just surprised by my own smile. You know, it was supposed to be a sunny day and all of a sudden, it began to rain and it wasn't planning to stop. Rain washed away all the plans but I have some photos from that day. We took them while there still was hope that it was gonna stop. It didn't so I went home and watched Frozen instead (Anna is my alter ego, you know :p). I bought this sweater recently and I wore it non stop. There is something about that snuggly oversized cut that I love so much and red clothes can really brighten up even the grayest day. Guess I know why I was smiling after all... ;)
 Esp
Bailar bajo la lluvia... bueno, no exactamente. Solo me sorprende mi propia sonrisa. Es que iba a ser un día soleado y de repente se puso a llover y no iba a parar. La lluvia se llevó todos los planes para ese día pero al final tengo unas fotos que hicimos al principio cuando aun se podía estar fuera. El tiempo empeoró enseguida y me fui a casa a ver Frozen (Anna es mi alter ego :p). El jersey rojo que llevo hoy me lo compré hace poco y ya me lo he puesto muchísimas veces. Hay algo en ese corte anchito y la textura suave que me encanta y además, la ropa en color rojo tiene algo especial que puede alegrar incuso los días más grises. Ahora entiendo de donde salió mi sonrisa... ;)
 Srp
Pa dobro, nisam baš igrala na kiši ali se čudim svom osmehu. Tog dana je trebalo da bude sunčano a onda je odjednom počela kiša koja nije imala nameru da prestane. Zbog nje smo morali da odložimo sve planove za taj dan ali sam ipak uspela da se usklikam u trenucima kad je delovalo da će biti bolje. To se nije desilo pa sam otišla kući da gledam Frozen (Ana je moj alter ego, inače :p) Što se odeće tiče, ovaj crveni džemper sam kupila pre par nedelja i već sam ga nosila bezbroj puta. Ima nečega u tom širem kroju i materijalu koji priziva zagrljaje, a uostalom, odavno sam ustanovila da crvena odeća može da ulepša i najsivlji dan. Sada potpuno razumem poreklo svog osmeha... ;)


I wore:
Sweater: H&M - similar HERE
Jeans: H&M
Backpack: from Peru
Booties: Tex
Scarf: H&M
Umbrella: Primark
Share:

28 comments

  1. crvena ti odlično stoji, a taj džemper je baš kao izmišljen za ovo ludo vrijeme...šal s leo uzorkom je odličan odabir....sjajna kombinacija<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana :) Joj, da znaš, treba da ih imam u svim bojama i da ne brinem šta ću da nosim do proleća :D

      Delete
    2. pa nije ni to loše ideja...kvalitetan džemper je otprilike zadnja stvar koju ću baciti, dušu dala za nas zimogrozne.

      Delete
  2. Preslatka kao neka devojcicaaa si mi! Ljubim te!

    ReplyDelete
  3. Na poslednjim slikama izgleda kao da stvarno igraš na kiši :) Uprkos lošem vremenu ti ipak imaš širok osmeh (što je kod mene redak slučaj), kišobran u ruci i divan crveni džemper koji ti odlično stoji :D L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, vidi stvarno :D Pa i kod mene je to retko ali taj dan je bio izuzetak. Hvala :)

      Delete
  4. I ja glasam za crveno, pogotovo kad je ovako tmurno vreme. Nisam gledala Frozen, sve čekam da zima još malo stegne, da se uživim xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da :) Gledaj ga što pre ipak, meni se mnogo mnogo svideo :)

      Delete
  5. Such a lovely casual outfit! Love your boots! Even though it's raining, you're shining like a diamond, honey! x

    xx OXANAMUA | Autumn OOTD Post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, thank you! :) I'm really glad you like it!

      Delete
  6. I ja sam gledala ovaj dzemper u Hm-u ali mi nije "pasao" uz trbuh :) Malo sam vukla na Djedicu Mraza :)
    S tobom je ipak druga prica... uzgledas predobro! Crvena je bas tvoja boja a jos u kombinaciji s leo uzorkom... divotica! Slicice, tvoj divan osmijeh... ma kisa ti ne moze nista! :) Pusica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, pa crvena je valjda jedina boja koju treba izbegavati u toj situaciji, makar u ovo doba godine :)
      Hvala ti, i ja nekako mislim da je moja boja, a kad se samo setim da je ranije nisam uopšte volela :D :*

      Delete
  7. Stunning outfit! I love the colours and fabrics! So effortlessly cool and chic Tijana!

    ♥XO♥

    Jeanne

    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  8. Divan osmeh i divna kombinacija...dzemper je stvarno odlican...bas ti lepo pristaje!

    P.S Hvala na divnom komentaru na mom blogu ;-)

    http://www.fashionpumpkin.com

    ReplyDelete
  9. Muchas gracias :)
    Sí, así es el rojo...

    ReplyDelete
  10. Leo & red is a cool combo!!!
    Follow 4 follow?

    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  11. ¡Qué jersey más bonito, me encanta su color tan intenso! ¡Estás muy guapa! :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig