Nov 19, 2014

Labyrinth



Do you have little (hyperactive) children? Well, you should take them to the labyrinth I visited recently, where they can scream and run with other kids :p Trust me, the sound is hilarious, especially when it mixes with the laugh of the adults who think that the labyrinth is a piece of cake and that they can find the exit in a matter of seconds. Well, it's small but kind of tricky, we needed about 10 min. It was my first labyrinth ever and they say it's one of the 15 most beautiful places of this kind in the world. It's actually a park built in 18th century, Labyrinth Park of Horta, built as a mix of neoclassical and romantic style. It was a place for royal receptions, surrounded by forest, ponds and many mythological sculptures. Perfect way to spend a Sunday morning and see a different side of Barcelona. Whenever I have an active day like this one, being comfy is a must so I chose a basic outfit - skinny jeans mixed with masculine shirt and red details to make it more fun. White sunnies, red lipstick and I'm ready to go. I would like to know if you have ever been in a labyrinth? :)
Esp
¿Tenéis niños pequeños (hiperactivos)? Pues, deberiáis llevarlos al laberinto que visité hace poco, donde pueden correr y gritar con otros niños :p El sonido es increible jeje, sobre todo cuando se mezcla con la risa de los adultos que piensan que salir del laberinto es cuestión de unos segundos y se quedan atascados. Es pequeño pero no tan fácil. Creo que tardamos unos 10 minutos. Nunca antes había estado en uno, es algo divertido y este es uno de los 15 laberintos más famosos del mundo. De hecho, es un parque del siglo 18, Parque del Laberinto de Horta, hecho como una mezcla del estilo neoclácisco y romántico donde los reyes recibían a sus invitados. Está rodeado del bosque, lagos y esculturas mitológicas. Un sitio perfecto para pasar un domingo y visitar algo diferente en Barcelona. Cada vez que me espera un día activo como este, estar cómoda es lo principal por lo cual elegí un outfit muy basico - una mezcla de vaqueros, camisa masculina y detalles rojos para hacerlo más divertido. Unas gafas de sol de color blanco, un labial rojo y yo estoy lista. ¿Y vosotr@s? ¿Habéis estado en un laberinto? :)
Srp
Da li imate malu (hiperaktivnu) decu? Treba da ih vodite u lavirint koji sam nedavno posetila, gde mogu da trče i vrište sa ostalom decom :p Buka je neverovatna, naročito kad se još pomeša sa vriskom odraslih koji misle da je lavirint mačiji kašalj i da su potrebne sekunde da se iz njega izađe. Ovaj prostor je mali ali ne baš jednostavan. Nama je trebalo nekih 10 minuta. To je bio moj prvi lavirint a kažu da je jedan od 15 najlepših na svetu. U pitanju je zapravo park iz 18-og veka, izgrađen u neoklasičnom i romantičnom stilu, kao mesto u kojem su kraljevi primali svoje goste. Gde god da odete, videćete šume, mala jezera i mnoštvo mitoloških skulptura. Ovo je za mene savršen način da provedem jedno nedeljno jutro i vidim drugačiju stranu Barselone. Kad kod je u pitanju aktivan dan kao ovaj, na prvom mestu mora da mi bude udobno. U ovom slučaju sam odabrala jednostavnu kombinaciju - uzane farmerke i mušku košulju, a sve to začinjeno crvenim detaljima. Bele naočare za sunce, crveni karmin i ja sam spremna. Recite mi da li ste bili u nekom lavirintu? :)


I wore:
Shirt: Primark (Men)
Jeans: H&M
Bag: H&M
Sneakers: Converse
Sunglasses: MiniInTheBox
Share:

39 comments

  1. Love the sunglasses :)

    This seems like such a beautiful place. Lovely photographs!

    ReplyDelete
  2. Ja sam uvek u lavirintu svojih misli, hahah...Šalu na stranu, nikada nisam videla ovako nešto uživo, i volela bih da prošetam kroz jedan takav lavirint. Priroda me je potpuno očarala, a i ti <3 L.

    ReplyDelete
  3. very nice causal outfit..this location is fab

    ReplyDelete
  4. Love your casual outfit! And the place is just magical! I'd love to visit it!

    xx OXANAMUA | New Travel Post!

    ReplyDelete
  5. I always wanted to go on a labyrinth. Ever since I was a child. But never did :(
    Love your hair so much in this pictures sweety!
    And the new layout too :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm sure you'll go one day, I can take you :p
      Thanks and I'm glad you noticed it, although you probably saw a chaos because I've been working on it for hours! :o

      Delete
  6. Vidim da si se ponovila... mislim na novi dizajn :) Bas je lijep i cist i odlicno izgleda... ja nikako da to odradim... voljela bih nesto a ne znam uopce koliko novaca to kosta a ne bi ni dala hrpu novaca... ali cu morati nesto!
    Nisam nikada bila u labirintu ali bih stvarno voljela ...iako me vjerojatno uhvatila panika! :(
    Kimbinacija je super; crveni detalji su uvijek odlicna ideja a rep ti stoji carobno dobro! Ljepotica prava! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš mi je drago da ti se dopada, nemaš pojma koliko sam želela promenu. Joj, znam, ista priča ali sam se za sad snašla. Šaljem ti info čim stignem, pa možda ti posluži...
      Pa čeka te neki kad tad, ja verujem da ih ima na mnogim mestima...
      Hvala ti puno na divnom komplimentu! :*

      Delete
    2. Ajde super, baš ti hvala... svaki je savjet dobrodošao, srce si ... :****

      Delete
  7. Nikada nisam bila na ovakvom mestu niti mi je tako nesto bilo na pameti, ali uzivala sam kao i uvek uz tvoj post. Divno je sto imamo priliku da na trenutak otputujemo sa tobom negde, a to nam svaki put priredis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I to što kažeš, mislim ni da meni nikada nije padalo na pamet. Hvala ti na divnom komentaru, ja sam najsrećnija kad neko još stvarno uživa u svemu ovome, a ne samo ja :)

      Delete
  8. Perfect outfit Tijana! You look so cool and chic! I love the pop of red!
    ♥XO♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  9. the place looks fab and sounds interestin , i dont have kids but the kid in me is still alive, i need to go there
    u look different toady and i love it
    red lips are looking fab on you
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, yeah, me too :) Thank you! That's a very nice compliment :)

      Delete
  10. Odlican mi je novi dizajn bloga, odusevila sam se kad sam usla. Slike su fenomenalne kao i uvek, zavidim ti na svim tim predivnim mestima koje si imala priliku da posetis. Kombinacija mi se dopada, ponekad su mi te jednostavne mozda i najlepse! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš mi je drago! :) Nadala sam se da će se svideti i još nekome, a ne samo meni :) Hvala ti puno i slažem se, jednostavno je često i najlepše ;)

      Delete
  11. me encanta el look completo, además el toque de las converses a mi me salvan los días que no puedo con mis pies recurro a ellas

    estamos de sorteo, te espero en
    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me alegro que guste! :) Y sí, que haríamos sin ellas jeje!

      Delete
  12. Nice location!

    xo T.
    initialed.ca

    ReplyDelete
  13. Muy guapa, sencillo pero muy sportychic. Genial lugar
    Petons

    ReplyDelete
  14. I like this outfit
    looks great on you

    http://irinasenina.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Love the look and thenew design of your blog <3 Hugs

    ReplyDelete
  16. Labirint je nešto što sam uvijek željela posjetiti i nekako sam ga baš ovako zamišljala...upravo sam se konzultirala s dragim i oboje smo se složili da ga moramo jednom posjetiti....svo to zelenilo...kao i bajke.

    Tek sam sada primijetila novi dizajn bloga- što ćeš, slabo kopčam, ali jako mi se sviđa.

    Odjevna kombinacija je za svaku pohvalu. Divna košulja s prugama...i ide li uz pruge išta bolje od plave ili crvene? Općenito ta kombinacija crvena, plava i bijela me nekako uvijek asocira na Pariški šik, a još kad su tu pruge....volim sve s mornarskim nagovještajem---ma savršeno!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, a ja nikada nisam razmišljala o tome a kad sam saznala za taj, odmah sam znala da želim da ga vidim. Zanimljivo je stvarno, samo ih treba naći, ali sigurna sam da će vam se svideti :)
      Ja nešto baš često mešam te boje, nekako su mi neprevaziđene i kao i uopšte ta stil koji spominješ. Drago mi je da ti se sve dopada! :)

      Delete
  17. Super fotke, divno izgledaš :)
    http://theartofstyleselmabijedic.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig