Nov 5, 2014

Menorca - Day 3

So, we are driving in our rent a car and I suddenly see an UFO sign that somebody draw near the sign that means cow on the way. How appropriate, I thought, since the narrow road goes in the middle of the field of corn. Well, I didn't see anyone "interesting" hehe, but I saw beautiful nature that begins in a forest with dusty and rocky roads (good thing I had sneakers) until it ends in all its beauty as Cala Macarella, one of the famous beaches in Menorca. The weather was much nicer than previous days and I finally could see the famous turquoise water that appears on every postcard. On the other hand, nice weather meant a good moment for climbing the highest hill on the island, Monte Toro (342m) and enjoy the amazing view. It surprised me how green it is and that I could even see the island of Mallorca very far in the horizon. The day ended as the previous ones, with a perfect sunset next to the nearby lighthouse. I miss that.
Esp
Estamos en el coche y de repente veo una señal de Ovnis que alguien dibujó al lado de la señal que muestra la posibilidad de vacas en el camino. Me hizo gracia ya que estabamos en el medio de un campo de maíz. No vi a nadie "interesante" jeje pero vi una naturaleza preciosa, un bosque tranquilo cuyo caminito de polvo y piedras (menos mal que tenía zapatillas) lleva hasta una de las calas más famosas de Menorca, Cala Macarella. El tiempo nos sirvió mucho mejor que antes así que por fin pude ver con mis propios ojos esas aguas turquesas que salen en todas las postales. Por otra parte, buen tiempo siginificaba un buen momento para subir al monte más alto de la isla, Monte Toro (342m) y disfrutar de unas vistas espectaculares. No sabía que Menorca era tan verde y que en algunos momentos se puede ver Mallorca, lejos en el horizonte. El día terminó como los previos, con una preciosa puesta del sol al lado del faro. Lo echo de menos.
Srp
I tako se mi vozimo u kolima kad odjendom ugledam NLO znak koji je neko vešto nacrtao pored znaka koji ukazuje na mogućnost krave na putu. Baš se uklapa, pomislila sam, s obzirom na to da je uzak put kojim idemo okružen poljem kukuruza. Nisam srela nikoga "zanimljivog" hehe, ali sam videla prelepu prirodu, šumu kroz koju vodi prašnjav i stenovit putić (dobro je da sam imala patike) a koji se završava na jednoj od najpoznatijih plaža Menorke, zvanoj Makarelja. Tog dana vreme nas je poslužilo i konačno sam mogla svojim očima da vidim tu tirkiznu boju vode koje se nalazi na svim razglednicama. S druge strane, lepo vreme je značilo idealan trenutak za obilazak najvišeg vrha ovog ostrva, Monte Toro (342m) sa kojeg se pruža predivan pogled. Nisam znala da je Menorka toliko zelena i da se u nekim trenucima čak može videti Majorka, daleko na horizontu. Dan se završio kao i prethodni, prelepim zalaskom sunca pored obližnjeg svetionika. Neodostaje mi.

Ph. by Ulises

I wore:
Top: Primark
Skirt: Lefties
Bag: Paco Martinez
Sneakers: Tenth
Bracelet: Claire's
Share:

31 comments

  1. Those sunset and those moonlight pictures are simply amazing.
    And the "this is the perfect instagram picture". How funny :p

    ReplyDelete
  2. Prelepo, stvarno! Ima nešto čarobno tamo :D L.

    ReplyDelete
  3. Volala bih da odem tamo zbog tvojih draga predivnih slika! Predivnoooooo! :) Jedva cekam nova putovanja da vidim! :) ;****

    ReplyDelete
  4. nice pictures!

    http://cocoaroundthecorner.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. So beautiful photos, I'm so happy to read you, to travel virtually with you! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I'm so happy to have followers like you! Thank you, it's my pleasure! :)

      Delete
  6. Kako gledam slike tako me opuštaju, a mogu zamisliti kakav je osećaj kada se sve to doživi. Predivno je i nadam se da ću jednog dana i ja otići tamo. Stvarno vredi posetiti takvo mesto, izgleda kao raj na zemlji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago :) Moj cilj i jeste da ovo bude neka razbibriga i da prensem što je moguće više utisaka sa svima vama koji me pratite. Ako budeš u prilici, idi obavezno! :)

      Delete
  7. Great post and photo :)
    I am your follower , I hope you will follow back  ;) 
    Beauty World by Dessi

    ReplyDelete
  8. Amazing photos. you both look great!!!

    ReplyDelete
  9. koje predivno mjesto...na nekim fotografijama me baš podsjetilo na Hvar i djetinstvo:) stvarno zanimljiv znak usput:) sigurna sam da te je nasmijao...ljudi znaju biti kreativni.

    Sportska kombinacija je baš divna, ženstvena i djevojačka <3 sviđa mi se jako minica, je li od jeansa? odlične patike i torbica (u zadnje vrijeme i ja preferiram ovakve manje i nosim im kad god mogu- već su mi dosadile one velike i to što imam osjećaj da vučem prtljagu za sobom).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš :) Da, znak je super, još sam ja opsednuta tim stvarima tako da baš za mene :)
      Drago mi je da si primetila i kombinaciju. Iskreno, skelpala sam šta sam imala, čak mi je i tako bilo prevruće. Suknjica jeste od teksasa ali je ima dosta elastina pa ne deluje tako. I ja volim manje torbe uglavnom, na Menorku sam samo i ponela tu jednu jer sam mogla samo mali kofer da ponesem.. A velike torbe su teške i kad su prazne :)

      Delete
  10. Kakve slike! Bas za uzivanje :)

    ReplyDelete
  11. Pregledala sam sve sto sam propustila i predivne su fotografije! Ovde mi se posebno dopada sto su vam uskladjeni outfiti! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga moja :) Da, često nam se to desi a uvek neplanirano :)

      Delete
  12. Unas fotos muy bonitas y tu muy guapa de rosa
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    ReplyDelete
  13. Genijalni ste oboje u rozim majicicama :) Da, tirkizno more, ima li sto ljepse... kao da mogu osjetiti i miris mora i vjetar preko tvojih postova. Fotografije su uvijek tako posebne a one nocne ... dugo nisam vidjela nesto toliko lijepo! :) Kombica ti je krasna... tene na seksi suknjicu ... pun pogodak za odlicnu casual varijantu s mjerom ... a ti je uvijek bas pogodis! Odlicna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ne znam koliko puta nam se već desilo da se uklopimo sa bojama :) Hvala ti puno, draga moja :)

      Delete
  14. Dreamy pictures!
    XOXO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  15. Beautiful skies in Menorca! And Nature as well! One day I would love to visit this stunning Island! You look like you're having a great time, you are shining like the sun♡

    Cheraine from CHANEXT

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig