Nov 21, 2014

The king of coats



His majesty, trench coat, a few months ago finally found its way from the store to my wardrobe and I've been wearing it happily ever after. It had been on my wishlist since forever but you know what happens with basic stuff, they're always there and we end up buying something different. The other day I read an article where  Michael Kors explained why us, women, no matter how much clothes we have, always end up thinking that we don't have anything to wear. It has to do with the things I've just mentioned and here is the solution: 70% of our wardrobe should be basic clothes and 30% is reserved for fun prints, accessories and so on. I don't know. I definitely love experimenting and finding 100 different ways of wearing one piece of clothes, but basics are all I need from time to time and today's outfit goes by that rule. Trench in beige, all black and subtle leopard print on shoes to spice up the outfit. I think that's what Mr. Kors was talking about. Do you agree with his theory? Do you like trench coats? 
 Esp
Su majestad, trench coat o gabardina, hace unos meses por fin encontró su camino de la tienda a mi casa y desde ese momento hemos estado muy felices uno con el otro. Estaba en mi lista de deseos desde siempre pero cuando se trata de prendas básicas solemos dejarlas para luego porque siempre están ahí y acabamos comprando algo más actual. El otro día leí un artículo donde dicen que Michael Kors explicó por qué las mujeres nunca tenemos nada para ponernos a pesar de toda la ropa que solemos tener y tiene que ver con lo que he dicho. La solución es que las prendas básicas ocupen un 70% de nuestros armarios y que el resto, el 30%, sirva para estampados, acesorios etc. No lo sé. A mí me encanta experimentar con la ropa y llevar una prenda de 100 maneras distintas pero a veces, la ropa básica y clásica es todo lo que necesito y la prueba es lo que llevo hoy: trench en color beige, todo negro y estampado de leopardo muy sutil en los zapatos para "despertar" un poco el look. Creo que a eso se refería señor Kors. ¿Estáis de acuerdo con su teoría? Os gusta el trench?
 Srp
Njegovo visočanstvo, trenč kaput, je pre nekoliko meseci konačno pronašao put od prodavnice do mog ormana i od tada živimo zajedno u ljubavi i sreći. Mislim da je oduvek bio na mojoj listi želja ali znate već šta se dešava kada su klasični komadi odeće u pitanju, odlažemo ih za kasnije jer su uvek tu a kupujemo ono što je aktuelno u tom trenutku. Pre neki dan sam pročitala članak u kojem je Majkl Kors objasnio zbog čega mi, žene, nikada nemamo šta da obučemo iako možda više i nemamo mesta za odlaganje silne odeće koju posedujemo. Rešenje ima dodirnih tačaka sa onim što sam već spomenula pre par rečenica. Klasični, basic komadi odeće treba da čine 70% garderobe a preostalih 30% je rezervisano za raličite dezene, zanimljive boje, nakit itd. Ne znam. Ja sam neko ko zaista voli da eksperimetiše sa odećom i uvek tražim 100 različitih načina na koje bih mogla da je nosim, ali moram priznati da je jednostavna, klasična kombinacija nekada sve što mi je potrebno a dokaz tome je odeća koju sam vam spremila za danas. Trenč u bež boji, ostatak u crnoj i skoro neupadljiv leopard print na cipelama koje su tu da začine kombinaciju. Mislim da se gospodin Kors odnosio upravo na to. Da li se slažete sa njegovom teorijom? Da li se i vama dopadaju trenč kaputi?


I wore:
Coat: Stradivarius
Sweater: Pimkie
Skirt: Lefties
Bag: Primark
Shoes: Suiteblanco
Share:

32 comments

  1. Love the coat and the bag. You look really pretty in this outfit :)

    ReplyDelete
  2. That theory totally makes sense to me :)
    Love that trench sweety! And the whole outfit in general!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, a logic explanation :)
      Glad you like it!

      Delete
  3. Moram se složiti s gospodinom, svima su nam potrebni ti klasični komadi, a nekako ih uvijek zaboravljamo....i ja sam kriva za taj propust jer moram priznati da nemam trench kaput. Namjeravala sam ga kupiti, ali nekako nisam naletjela na onaj pravi.

    Tvoj je u svakom slučaju onaj pravi! Jednostavno je divan! Sviđa mi se klasičan kroj i dužina...i odlično si ga iskombinirala s crnom haljinicom i helankama...i tim leopard salonkama, koje su mi nešto između klasičnog i modernog jer kada razmislim zapravo ima nešto klasično u leopard cipelama. U svakom slučaju, dokazala si da je klasika nekada stvarno sve što nam je potrebno.

    ReplyDelete
  4. i zaboravila sam reći da mi se jako sviđaju fotografije...ili se to već podrazumijeva?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada ga budeš nabavila nećeš znati šta si nosila do tada, veruj mi :) Toliko je nešto prilagodljivo i stvarno se isplati. Naravno, treba naći onaj pravi što baš i nije lako..
      Hvala ti na divnim rečima! <3

      Delete
  5. Slazem se i sa tvojim naslovom i s Michaelom :) Meni je njegov dizajn zato uvijek jako drag jer je baziran na bazicnim, sve vremenskim i nosivim komadima. Drago mi je da si postala vlasnica trencha... njega se mora imati i vjeruj mi, neces se moci odvojiti od njega. Ja sam s godinama mudrija pa malo vise gledam na klasicnije komade pa onda bude da si pobrojim malo previse gotovo istih komada :)
    Ti su mi -♥ ovdje. .. kombinacija je predivna i velicanstveno ti stoji (krasni nogari :))) a trench je savrseno uklopljen u cijelu pricu... cipele bih ti ukrala bez razmisljanja :) Divneeee su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, i jedan je od retkih dizajnera čiji mi se rad skroz dopada i za njegove stvari bih čak i izdvojila veću sumu novca iako je po meni u suštini tako nešto besmisleno, ali razumeš šta hoću da kažem ;)
      Postala sam, i već ne znam šta sam pa čekala toliko. Jedan je najisplativijih komada odeće koje posedujem.
      Hvala ti puno! <3

      Delete
  6. Great look!)) ) http://www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  7. Ja ovakav komad garderobe zovem mantil iako on to zapravo nije. Slažem se sa čikom Korsom i divim se ženama koje uspeju u toj nameri da slede ovo pravilo ali ja nisam od tih. Zato i nemam nikad ništa da obučem i definitivno mi fali više tih klasičnih komada u garderoberu :D
    P.S. Jako mi se dopada novi izgled bloga <3 L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa sad kad si spomenula, i nije da nije :) Eto vidiš, treba ga se setiti prilikom neke sledeće kupovine :D
      Hvala ti, baš mi je drago :)

      Delete
  8. Predivno draga, posebno post, a dizajn oblika je tako profi! Sve najbolje u daljem radu! :) :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Drago mi je da se i tebi dopada :)

      Delete
  9. que mono el trench!!!me encanta!!

    besitos :)

    http://cocoetmode.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  10. Love your outfit! Very elegant <3
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. jako mi se sviđa tvoj stil! preslatka si :) možeš me pratiti na apoljakovi.blogspot.com i sigurna sam da ce ti se svidjeti ako želiš da pratimo jedna drugu javi mi :) A.K xoxo

    ReplyDelete
  12. Loved going through your posts. You have great style! :)

    Hope to see you at www.delhidaffodil.com

    ReplyDelete
  13. love your coat, nice photograph dear

    Kindly check out my fashion blog,
    love, Diras
    AYUADIRAS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig