Aug 14, 2015

Mallorca - Cala D'or


Yes, we've all seen that Mallorca is an authentic paradise. Yet, when there are many people around, you don't really get that feeling. That's why I like these, small beaches, where don't many people go, simply for the laziness that we talked about the other day. Cala D'or or golden beach was a perfect place for having my little zen moment. Not to mention that it's a real miracle when you manage to get beach photos with nobody behind you. Oh, and see the white house down below? That's my future beach house, you know. Don't know how, but a girl can dream, right? :p When you have a strong vision, everything works out eventually. Yes, a girl can dream but a girl needs to hustle, too ;)
Esp
Sí, todos sabemos ya que Mallorca es un auténtico paraíso, pero cuando hay mucha gente, esa sensación disminuye. Por eso me gustan las calas como esta, donde no va mucha gente por la simple pereza que mencioné el otro día. Cala D'or fue un lugar perfecto para relajarme y disfrtuar de verdad. Y como encima no hay nadie detrás de mí en las fotos, mejor que mejor. ¿Veis la casa blanca en una de las fotos? Es mi futura casa de playa. No sé como, pero soñar es gratis :p Además, se supone que cuando realmente queremos algo, en algún momento todo llega a su sitio, pero hay que esforzarse, obviamente... ;)
Srp
Da, svi smo već shvatili da je Majorka pravi mali raj, ali kada ima previše ljudi, taj osećaj bledi. Zbog toga volim manje plaže na koje ne ide mnogo ljudi zbog lenjosti o kojoj smo pričali pre neki dan. Cala D'or ili zlatna plaža je jedna od onih gde mogu da uživam na miru i da čak uspem da se na fotografijama ne vidi niko u pozadini. Šta više poželeti. Osim bele kuće na jednoj od slika koja, ako niste znali, a niste, će biti moja kuća u budućnosti. Ne znam kako, ali maštanje je bar besplatno :p Uostalom, snažno ubeđenje da će se želja ostvariti je prvi korak ka njenom ispunjenu. Naravno, uz ogroman rad i trud ;)

The one in the middle! La del medio! Ta u sredini ;)

I wore:
Bikin: Pull & Bear
Shirt: Mango
Shorts: H&M
Sunglasses: MiniInTheBox
Necklace: Suiteblanco
Share:

47 comments

  1. que bonitos los paisajes!!!

    un besote!!

    http://pitufinisima.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. ME ENCANTAAAAAAA!!! estass guapisimaaa te espero por mi blog besoss
    http://agirlwithalotofglamour.blogspot.com.es/2015/08/nerja.html

    ReplyDelete
  3. Ta u sredini je baš za tebe!:) slažem se što si napisala, uz trud i rad sve je moguće, a i malo maštanja uvijek dobro dođe da nas usmjeri u pravom smjeru. Baš mi je jučer muž govorio kako bi bilo dobro da je bazen noću otvoren, a ja njemu da nema veze jer ionako ćemo svaku večer plivati u svom bazenu.....nekada kada budemo imali svoju kuću i bazen:)

    Fantastično izgledaš u tom crnom bikiniju! sviđa mi se i taj šorc (znaš kako volim životinjski uzorak)...ogrlica i bijela košulja daju neki boho štih koji mi se strašno dopada....prva liga ljetna kombinacija.... Fotografije su stvarno savršene, ova plaža je baš rajska...i ja uvijek tražim te plaže koje su na osami:) tako se čovjek bolje opusti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, e pa to je to! Sve je moguće. Samo treba gurati napred i ne kukati nad sudbinom. Svi mi možemo toliko toga nego je ljudima lakše da okrive neku situaciju i da se zadovolje nečim minimalnim što imaju. Da mi je neko pre nekoliko godina rekao da ću danas postići neke stvari, ne bih verovala, tako da samo napred ;)
      Hvala ti puno, Ivana :) Da, ništa gore nego kad nemaš gde ni peškir da staviš...

      Delete
    2. istina, treba uvijek pokušavati, meni je mana bila što sam prije svaki propali pokušaj doživljavala kao neku tragediju, ali hvala Bogu što sam starija manje se zamaram takvim razmišljanjima i više sam,čini mi se opuštenija.

      Delete
    3. I ja isto, a sad shvatam koliko je to glupo. Samo glavu gore i rad i trud na snovima, i sve će doći na svoje ;)

      Delete
  4. Great pictures sweetie!! I love your hair! ;)

    ReplyDelete
  5. Gužve na plažama obavezno pokvare svu magiju, ni ja ih ne volim. A za kućicu na plaži navijam svim silama :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, iz tog raloga npr. uopšte ne uživam ovde na plažama koje su mi blizu jer ne može da se nađe mesto bukvalno. Hvala ti, srce si :)

      Delete
  6. Unas fotos preciosas
    El biquini te queda muy bien
    Besos

    ReplyDelete
  7. Querida Tijana!!

    Soñar es lo máximo, lo maravilloso es que es la punta de lanza para encontrar la realidad del futuro, adoro tus fotos, como siempre luces radiante. Miles de disculpas por escribir tan tarde pero aún no me estabilizo con los horarios, prometo regularizarme la proxima semana.

    Lindo finde.

    Besos

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sil, pero no te preocupes, no hay prisa. No es nada fácil encontar tiempo para todo esto. Muchísimas gracias! :)

      Delete
  8. Tijana jako su vam lepe fotografije i vi prelepo izgledate!
    Ovo je definitivno Raj na Zemlji! :)

    ReplyDelete
  9. OMG what a gorgeous body !!! You look fantastic on your vacations, pictures are amazing and YOU look so beautiful - wow <3

    Have a wonderful weekend dear :***
    kisses

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Such a perfect spot <333 I want to be there and shoot!

    ReplyDelete
  11. Silno ti želim da si tu kuću uspiješ i ostvariti, i slažem se, uz puno rada, truda i maštanja apsolutno ništa nije nemoguće! :) Fantastično izgledaš, da sam ja na tvom mjestu, stalno bi šetala okolo u kupaćem :))
    I također izbjegavam pretrpane plaže zbog čega se ovdje u Rijeci ne volim kupati i tražim okolo stijene na kojima imam barem malo privatnosti jer ne volim taj osjećaj hrpetine ljudi pokraj mene kad smo svi nagurani doslovno jedni na druge, grozno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Tako je, ja odbijam da se prepustim kolotečini i ispraznom životu i otkad je tako, napredak sam dolazi... ;)
      Kakav kompliment! Hvala ti i na tome :)
      Ma da, ja mislim da sam tek juče otišla ovde na plažu i stvarno uživala. Ovog meseca svi pobegnu negde pa je milina :)

      Delete
  12. Tico lepoto...iz sveg srca zelim da ti se ta zelja ostvari...a sigurna sam da hoce <3 :***
    Fotke vise nema potrebe da komentarisem...znas da ovde svratim da mi bude lepse na trenutak... <3 :*

    ReplyDelete
  13. Istina, guzva toliko moze da promeni raspolozenje. Inace sredina je predivna, kao i kuca :) odlicne su fotografije!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bežim od toga koliko god je moguće... Hvala ti :)

      Delete
  14. what a lovely post, i really love this place
    Mallorca is simply amazing
    and wow you look like a model <3

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  15. Lice s naslovnice. :) Ima ovdje kod nas jedan stih, može stajati u potpisu svake tvoje fotografije..."baš zbog takvih kao ti vodili se ratovi". Kakva Helena Trojanska, nula. :)) Dobro Matea kaže, ne treba ti ništa više osim kupaćeg.
    Što se kuće tiče, nisi ti ni tako luda, u dobru si upikla. :D Strpjet ću se na svoj red za ljetovanje u njoj. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E kad ovakav komentar dobiješ od ženske osobe, šta da kažem. Pocrveneću skroz :) Hvala ti draga moja, ti odmah ideš na VIP listu :D ;)

      Delete
  16. que fotazas!!! esas calas son increíbles. y el bikini me encanta como te sienta.
    un beso preciosa y feliz inicio de semana!

    http://diarioparaquererme.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  17. Tipazo!
    Me encanta tu bikini preciosa!
    Un besazo

    ReplyDelete
  18. One word: this beach is pure perfection, it's dreamy place for the vacation, dear! What's more, I love your bikini, black is always good decision (and according to my own experiences: when you wear black bikini, you always look more tanned, so I find this swimwear as a must-have, especially at the beggining of the vactions ;))

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? I don't know why I've always thought the opposite, that it looks good only on a tanned skin. Oh, well, I like your idea and I'll keep that in my mind :) Thank you! ;)

      Delete
  19. Ako ulovim zlatnu ribicu, moze to tvoje krasno tijelo ;)))) Ma ja vise ne znam ni sto bih napisala! Izgledas wooooow! <3
    Joj, sam ove godine poludila zbog plaza! Ja i moja baby svita zauzimamo pola plaze a dodjes i mjesta nema ni za mene. Jos sam vodila i kcerku od kumova... ma grozno! A na stijene i osamu ne mozes radi djece! :p Nista, morat cu cekati da ti ubodes ovu kucu, valjda ide i neka privatna plaza uz nju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomislio bi čovek da je tvoje za ne poželeti :p Pa hvala ti na komplimentu ali nemaš baš ni na čemu da mi zavidiš ;)
      Joj, mogu misliti, nije mi dobro samo kad zamislim scenu :/ Jedino, što na ovakvim mirnijim plažama je i za dečicu raj jer ima mesta, tu su u pesku i plićaku i sve deluje idilično :D Biće valjda kuće, pa ćemo se u njoj sećati kako smo prizivale taj trenutak ;)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig