Aug 7, 2015

Mallorca - Portopetro


1. Wet hair - because hair just doesn't bother me at all while on vacation.
2. Maxi skirt - because I'm addicted to them. 
3. Another top from my mom which she wore when she was a young girl - because we're talking about the real 70's this summer. 
4. Boho chic - because there's is no more summery fashion than that. 
5. Portopetro, a natural bay with a fisherman village and marina full of yachts and restaurants - because there is no better place for romantic dinner with candles. 
6. Me, spinning around and ignoring my knee injury - because you have to live your life to the fullest. At least while on vacation :p
Esp
1. Pelo mojado - porque el tema del pelo no me podría importar menos en vacaciones.
2. Falda maxi - porque soy adicta a ellas.
3. Otra camiseta que llevaba mi madre cuando era muy joven - porque esta vez estamos hablando de los verdaderos años 70.
4. Boho chic - porque es el estilo más estival que existe.
5. Portopetro, una bahía natural donde se encuentran un pueblito de pescadores y el puerto lleno de yates y restaurantes - porque no hay mejor sitio para una cena romántica con velas.
6. Yo girándome como una niña a pesar de la lesión de rodilla - porque la vida no hay que tomarsela muy en serio. Por lo menos en vacaciones :p
Srp
1. Mokra kosa - jer je kosa poslednja stvar na koju mislim na ovakvoj vrsti letovanja.
2. Maksi suknja - jer sam zavisna od njih.
3. Još jedna majica koju je nosila moja mama kad je bila devojčica - jer ovog puta se radi o pravim 70-im godinama prošlog veka.
4. Boho chic - jer ne postoji modni stil kojem leto bolje pristaje.
5. Portopetro - manji zaliv sa ribarskim selom i lukom sa jahtama i restoranima - jer ne postoji bolje mesto za romantičnu večeru uz sveće.
6. Ja koja se neprestano vrtim uprkos povredi kolena - jer život ne treba shvatati previše ozbiljno. Bar dok traje letovanje :p


I wore:
Top: vintage
Skirt: Mango - similar HERE & HERE
Bag: Primark
Sandals: Lefties
Necklace: H&M
Belt: Primark
Bracelet: H&M
Share:

53 comments

  1. So beautiful! Really love the look and the photos :3

    ReplyDelete
  2. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! kiss! 👄

    ReplyDelete
  3. Ja se nakon svakog tvog posta poželim preseliti u Španjolsku haha :)
    Predivno ti stoji ova kombinacija, suknja mi se jakooo sviđa i boja ti tako lijepo pristaje, a mokra kosa je totalni must-have ljeti i uvijek tako dobro izgleda...na ovim vrućinama koga je briga za frizure :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dođi hihi :) Hvala ti puno! Slaže se za kosu, meni je inače ravna kosa i ili je sušim fenom ili je uvijam na razne načine, a ovako leti, ma kakvi, mokra je zakon :)

      Delete
  4. Beautiful and elegant look. Nice photos!

    ReplyDelete
  5. Que guapa Tijana, te sientan muy bien los colores!
    Me encantan las faldas largas, a ver si encuentro una que me llegue a convencer personalmente! jaja
    Me encantan las fotos con el pelo mojado, le dan otro toque completamente diferente, otro estilo sin duda.

    Un besínnnnn
    Andrea | CON SOMBRERO Y A LO LOCO
    Hoy en el blog, un nuevo look! ¡Te espero!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Andrea! :)
      Pues yo las suelo encontar en Mango y en rebajas por unos 10 euros solo ;)
      Me alergro que te guste! Yo salí del hotel sin pensar en el pelo pero ya veo que os gusta, así que genial jeje :)

      Delete
  6. Y más bella no puedes estar !!!
    A si que sigue con tu pelo mojado tus faldas largas que te quedan increíbles y no me pueden gustar más los top de tu madre !!!
    Las fotos yan bellas como siempre y los colores de hoy me encantann
    besos y buen finde !!!
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchísimas gracias, Mariela! Me alegro que todo te haya gustado tanto :)

      Delete
  7. Taj ljubičasti vintage topić je savršen, a još u kombinaciji s tom ogrlicom baš nekako glamurozno djeluje...i bojom i dužinom se odlično nadovezao na tu maksi suknju tako da bi djeluješ pomalo egzotično, možda kao neka trbuška plesačica:)

    Ne krivim te što se vrtiš i mene to zna uhvatiti, a pogotovo kada nosim neki lepršavi komad odjeće. Mene isto nekad koljena muče, čini mi se da je u mojoj obitelji to nekakva genetika, a ne znam što bi posebno po tom pitanju napravila, nije da se baš bavim nekim sportom tako aktivno da bi mi moglo škoditi....

    Fotografije su kao i uvijek fantastične! Zaljubila sam se u Mallorcu:):) Trebali bi tebe uzeti kao ambasadora, prezentirala si je vrhunski.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a idealan je za kofer jer je manji od kupaćeg kad se savije, ne gužva se, drugačiji je i potpuno neuništiv :) Hvala ti puno! Meni se taj stil jako jako sviđa i drago mi je ako te na to podseća :)
      Sada sam se setila da si pričala nekada o vrtenju :) Da, lepršava odeća utiče pa se dobro nasmejemo kada pokušamo da to i uslikamo :)
      A što se kolena tiče, ja sam svoje slomila i operisala pre 11 godina i boli me samo nekad pred promenu vremena, a tokom svih 5 dana na Majorci me je bolelo ne znam ni ja zašto, nateklo je i ćopala sam uglavnom, valjda sam nešto nesvesno uradila. Sad kao da se nije ni desilo.
      Hvala ti najlepše na celom komentaru, što bi to bilo lepo :)

      Delete
  8. Wow, you look beautiful in that maxi skirt! Love also the colors of your outfit! And the pictures are just stunning!

    Besos from Germany!

    Stephanie

    http://veja-du.de

    ReplyDelete
  9. So gorgeous! I really LOVE that skirt :)

    Would you like to follow eachother on G+ & bloglovin?
    RedLip&Love

    ReplyDelete
  10. Que lugar tan hermoso, confirmo lo que dije por IG, imaginate usas las prendas de tu mami que además del valor sentimental las llevas como reina seguramente igual que tu mamá en su momento.

    Me encanta el mix de colores.

    Besos, muchas gracias por tus comentarios y leerme y gratificante saber que alguien te pone atención.

    Feliz finde.

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchísimas gracias a ti! Me alegra tanto que por aquí haya personas como tú! :)

      Delete
  11. wonderful location and great color outfit !!!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    ReplyDelete
  12. Unas fotos fantásticas
    Estas divina cielo. Me encanta tu look y esa falda me tiene enamorada
    Besos guapa

    ReplyDelete
  13. Moja kosa je tokom leta stalno vezana i to najčešće u punđu, jako mi smeta i greje me tako da je ovo jedino razumno rešenje. Za boho stil si rođena, to sam ti već rekla a suknja mi se posebno dopada :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni smeta samo ako je baš nepodnošljiva vrućina, to ovde pored mora uglavnom nije slučaj, a i boli me glava kad mi je kosa vezana, tako da, to je moje rešenje ;) Hvala ti puno! :)

      Delete
  14. Ja isto zaboravim na kosu preko ljetovanja i sto je najbolje, kada najmanje petljam oko nje, bude mi najbolja frizura :). Divno ti izgleda ovako kovrcava i messy :)
    Kombinacija me podsjeca na Seherezadu i price iz 1001 noci... tako je lijepa i senzualna. Volim kombinaciju boja... unatoc mom ne voljenju (!) ljubicaste, odlicno ide uz ovu mint/plavu... Izgledas jako, jako lijepo i vjerujem da su se okretali za tobom.
    Drago mi je da je noga bolje i sto te ni tada nije sprijecila da uzivas i vrtis se do beskraja! :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš to, što manje truda, to bolje ;)
      Hvala ti, kad god pomsilim da lepši komentar ne mogu da dobijem, eto ga :)
      Da, sad sam skroz ok, nisam bila aktivna koliko sam želela, mada sada shvatam da i čak tako uopšte nisam stajala :D <3

      Delete
  15. Qué bonitos colores combinas!!! Qué guapa siempre, con todo aciertas. Me chiflan los tops de tu madre. Precioso pueblecito! Besos mil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias, guapa! Me alegro que te haya gustado todo :)

      Delete
  16. Me encantan la falda!
    Tiene un color precioso! Las fotos son geniales!
    Un besazo

    ReplyDelete
  17. Oh my gosh this is stunning! You remind me or Ariel! I love these two colors together x

    Florals&Smiles
    Twitter

    ReplyDelete
  18. I love the skirt! You look beautiful! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. koliko si mi zgodna ! sa svimese slažem, i ne mogu vjerovat, da ti je to topič od mame :D da je barem moja nešto sačuvala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! :) Da, imam samo nekoliko ali su mi zlata vredne :D

      Delete
  20. Toliko si mi savršena u ovoj kombinaciji i u ovom ambijentu da sam njega, odnosno lokacije primijetila tek sekundarno. :) Topić je vrh, a o maxi suknjama i trebaš biti ovisna kada ti tako divno stoje. Ako netko od bilo kakve kombinacije zna napraviti priču, i smjestiti je u neko drugo vrijeme i mjesto, onda si to ti. Točno kako Ivana kaže - senzualno na kvadrat, prava Šeherezada. :)
    A inače, oko koljena, sve mi je poznato...moje je otkazalo ima sada već dugo, zaustavilo je i na kraju i moju profi karijeru, ali ne može i neće iste ovakve sitne, dječje radosti, glupiranja...ma iskazivanje uživanja u životu na tako jednostavan način. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako sam uspela da zasenim mesto, onda ne znam kako da ti se zahvalim :) Šta bih ja bez vas, mojih devojaka :) To za priču, isto moj muž kaže :D Meni je pisanje nešto što mi možda najbolje polazi za rukom, pa to valjda spontano dođe. U svakom slučaju, srce mi je puno kad znam da neko stvarno to i čita, znam da ti da, naravno ;)
      Baš mi je žao :( Ali šta ćeš, sve nas muči nešto manje ili više, važno je sačuvati što više toga možemo i prilagoditi se onom što ne možemo. A glupiranje i sitne, dečije radosti su obavezne ;)

      Delete
  21. Qué guapa!! me encanta el look tan veraniego! te queda genial :)

    bss

    www.mipiache.es

    ReplyDelete
  22. Mesto je prelepo a ti pogotovo! Kombinacija je odlicna!
    Uzivaj :)
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  23. I really like your boho chic outfit (you're right, it's perfect trend for the vacations:)). What's more, I love your top from your mum, it looks very modern with combo with your skirt :) And one more thing: you have knee injury? So hight five, Tijana, because I have this kind of injury too! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, sweety! :) Oh, I'm sorry :( Hope it doesn't hurt you a lot. I see that more girls around here have knee problems :S

      Delete
  24. ¡Me encanta el look, y su colorido! Además es genial que la camiseta sea de tu madre de los años 70, le da un sentido muy especial. ¡Y las fotos me encantan! :D

    Un besito,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, la verdad es que sin la camiseta no sería igual :) Muchas gracias!

      Delete
  25. increíble que la camiseta haya sido de tu madre!!! si es que no hay que tirar nada!!!
    me encanta el look, la falda es preciosa y las fotos son una pasada!
    un beso cariño y feliz semana.

    http://diarioparaquererme.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí, yo creo que durara un par de siglos más jeje, es que es impoluta! :D Muchísimas graacias, guapa! :)

      Delete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig