Dec 29, 2015

Home Sweet Home


1. Staying at home is usually a good idea.
2. I would rather spend money on home stuff than on clothes.
3. That makes me wonder why I don't write about it, too.
4. I'm constantly daydreaming about my ideal home while I'm making the flat I'm renting the next best thing.
5. It's all about the details and coziness. That means I'm not wearing that ugly t-shirt while at home, just because nobody's watching.
6. That means I wear something cute like my new sweatshirt. Cute yet comfy. Something that feels like another skin because this one definitely is.
7. Mine is sold out but HERE you can find similar ones and also many other stuff that Sammydress offers. 
8. Fast shipping, affordable prices, good quality, great customer service. That's a plus, too.
9. Yup, it's all about the comfort. With the place I live in, clothes I wear and people and brands that I'm in contact with.
10. As I said, staying at home is usually a good idea and I'm planning to do that the rest of the day. I'm also making a little pause so see you again on Monday! :)

Esp
1. Me encanta quedarme en casa.
2. Prefiero gastar dinero en cosas de casa que en ropa.
3. No sé porqué no me animado a escribir sobre este tema ya que me gusta tanto.
4. Siempre estoy pensando en mi casa ideal pero mientras intento convertir el piso que aquilo en su mejor versión posible.
5. Me encantan los detalles y el ambiente acogedor. Eso significa que no me pienso poner esa camiseta fea solo porque nadie me ve.
6. Eso significa que me pongo algo bonito como mi nueva sudadera. Obviamente, la ropa de casa tiene que ser cómoda. Cómoda y bonita porque quiero sentirme agusto y esta prenda es como otra piel.
7. La sudadera de  momento no está disponible pero AQUÍ podéis encontar cositas similares.
8. La ropa no tarda nada en llegar, los precios son más que asequibles y la calidad es muy buena.
9. Ya veis, busco la comodidad en cada aspecto. Da igual si se trata de mi casa, la ropa que llevo, las personas de mi alrededor o las marcas con las que colaboro.
10. Como ya os he dicho, me encanta quedarme en casa y es justo lo que voy a hacer hoy. Ahora empieza una pequeña pausa que tanto necesitaba así que nos vemos de nuevo el lunes :)

Srp
1. Obožavam da boravim kod kuće.
2. Radije bih potrošila novac na stvari za kuću nego na odeću.
3. Stoga se pitam zbog čega li se ne bavim ovom temom opširnije.
4. Konstantno maštam o kući iz mojih snova, a kako to još uvek nije na vidiku, istovremeno se trudim da pretvorim stan koji iznajmljujem u njegovu najbolju moguću verziju.
5. Veliku pažnju posvećujem detaljima i išuškanom ambijentu. To se odnosi i na odeću koju nosim kad sam kod kuće, a to znači da mi ne pada na pamet da nosim tu ružnu staru majicu samo zato što me niko ne vidi.
6. Opredeljujem se za nešto kao moj novi duks. Nešto lepo ali udobno. Nešto kvalietento što se skoro pa ne oseća na koži.
7. Duks je trenutno rasprodat ali OVDE možete naći slične kao i mnoge druge stvari koje Sammydress ima u ponudi. 
8. Brza dostava, pristupačne cene i dobar kvalitet su definitivno plus.
9. Da, pod udobnošču podrazumevam sve, od stana u kojem živim i odeće koje nosim, preko ljudi sa kojima sam bliska i brendovima sa kojima sarađujem.
10. Kao što sam rekla, obožavam da boravim kod kuće pa je to moj plan i za danas. Vidimo se ponovo u ponedeljak jer počinje moja mala prekopotrebna pauza.


I wore:
Sweatshirt: Sammydress - similar HERE
Socks: Primark
Share:

55 comments

  1. Your home looks like a very cozy and pretty place! Gorgeous pics! xo,
    http://cocojeans.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Slažem se sa svakom rečenicom. Isto razmišljamo :)
    Uživaj u praznicima i odmoru :) L.

    ReplyDelete
  3. Sweatshirt &socks !you re so pretty in this look!
    Great shoots!
    wish you a Happy New Year!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/

    ReplyDelete
  4. I love to wear cozy and warm when I'm at home. Lovely clothes dear! ^-^
    Happy holidays

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, we have that in common :) Glad you like it :)

      Delete
  5. Great sharing dear... stay at home is indeed the best! Plus it saves money too.. hahaha...
    Have a fantastic time welcoming new year!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    ReplyDelete
  6. Lovely place and cozy look.... perfection!!!
    Happy holidays girl!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  7. kako su divne fotografije...ja isto volim boraviti doma i volim unutrašnje uređenje i dekor. Volim kupovati neke detalje za kuću ili ih čak sama izrađivati, stalno nešto i premještam po zidovima. Moje ulja na platnu stalno sele za zida na zid...Ovih dana baš crtam novu kuhinju i to mi je tako zabavno.

    Ova haljinica, tunika, duga majica ( ne znam kako bi je nazvala) je preslatka. Ja isto imam neke stvari koje volim nositi kada sam doma, obično su to jako dugi ili debeli džemperi koje je nezgodno nositi ispod jakne (pogotovo debele jakne), ali koji su ujedno i jako lijepi. Ne razumijem zašto neki ostavljaju stvari koje ne vole za nošenje po kući, pa zar baš doma ne bi trebali nositi ono što nam je udobno!
    veliki pozdrav i sretna Nova godina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Ih, pa ti tek imaš materijala za eksperimentisanje i premeštanje :) I ja obožavam sve to i nekad prosto dobijem napad da pomeram i menjam stvari :)
      U pravu si, debeli džempperi su idealni za kuću a komplikovani sa kaputima. Potpuno se slažem :)
      Pozdravljam i ja tebe i takođe ti želim srećnu novu godinu :)

      Delete
  8. Potpisujem sve što si navela i nadam se da ćeš u skoroj budućnosti uspjeti doći do doma iz svojih snova! :) A u međuvremenu ćemo se nastaviti truditi sa što više cozy detalja sređivati naše podstanarske stanove kako bi se što više približili tom idealu kojem težimo :) Super fotke, baš mi se sviđa ovo opušteno izdanje, kućno :D <3 Uživaj u odmoru, sigurna sam da će ti itekako dobro doći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znala sam da ćemo se složiti :)Tako je, ja npr. ne razumem kad neko iznajmljuje stan i pomiri se sa tim kakav je. Uvek može nešto da se ulepša i da se prilagodi nama makar to bilo novo jastuče :) Da, mislim da će biti više kućnih izdanja u budućnosti :D Hvala ti <3

      Delete
  9. I also love staying at home especially during cold winter days!

    Sarah | What Sarah Writes

    ReplyDelete
  10. Divne fotke! I ja najvise volim da boravim u kuci :)

    ReplyDelete
  11. Honestly, I totally agree with your thoughts, because I love staying at home too, there is nothing better like cup of delicious tea (in my version: green one) after really hard day on work. And what about your sweatshirt it's really cute, I love color of it, it's so vivid! I wish you wonderful and successful New Year, dear Tijana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. i love to spend time at home and be comfortable
    u look cute in pics, nice sweat
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  13. I love your pictures of home !! You look so sweet and girly <3
    Home is the most important place to me too !!

    Kisses dear !!

    ReplyDelete
  14. Seems that you are a home type and you prefer staying warm and cozy! Lovely photos!

    sunandsany.com

    ReplyDelete
  15. My dear, thanks a lot for your lovely words :D

    I'm in love with your blog. You always have an amazing content.
    Lovely photos <3

    NEW CITYBREAK POST | Art Exhibition
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  16. Predivno, ususkano, nezno ... I ja sam kućna bubica i obožavam da često oplemenitm stan nekim novim ukrasom :-)
    Srecna Nova godina Tijanice, želim ti sve najdivnije i jos puno postova kojima nas iznova oduševljavas :-*

    ReplyDelete
  17. Very stunning! I love how cozy these photos are :)

    Florals&Smiles

    ReplyDelete
  18. Premedena draga..pidzama je preslatka i ceo ambijent je savršen!

    ReplyDelete
  19. Verry stunny Tijana love the photos. Pink looks gorgeous on you.Wishing you all the best for the new year and many blessings

    ReplyDelete
  20. So lovely and perfect! fantastic photos!! <3
    Happy new year dear <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. Preciosas fotos!! Me encanta tu sudadera y tus medias blancas, le dan un aire tan inocente al look. Te deseo un Feliz Año y que disfrutes mucho. Un beso

    ReplyDelete
  22. ¡Pero qué fotos tan dulces, estás preciosa! Quedarse en casa a veces es una de las cosas más maravillosas que hay :D

    Un besito guapa y feliz año,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
  23. Cute socks and hairstyle :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  24. You look so cute and cozy! I love spending time at home too! Hope you have a Happy New Year!

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. May your New Year be filled with adoration, happiness, warmth, and cheer; and may you pass on these to those around you too. May your days be as glittery as diamond, may your friends be as good as gold, may your heart stay as green as emerald, and may your soul remain as pure as pearl.
    Happy 2016 my dear frind!
    x,
    Aida

    ReplyDelete
  26. Qué hogar tan bonito, se te ve preciosa. Feliz año. Besos

    ReplyDelete
  27. Qué hogar tan bonito, se te ve preciosa. Feliz año. Besos

    ReplyDelete
  28. Estas guapisimaa!! Y te animo a que escribas cosas para el hogar, consejitos y trucos, seguro que genial se te dará al igual que la moda! Un beso enorme y feliz anño nuevo!!


    xoxo

    ReplyDelete
  29. Staying home is indeed the best option, you look great.
    GlamupGirls

    ReplyDelete
  30. You're really glowing and you're such a beautiful woman. Love the shots! :)
    Happy new year and all the best.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  31. That colour looks so nice on you <3
    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. I wish you amazing NYE & happy New Year, dear Tijana!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. your pink dress amazing
    I wish you Ⓗⓐⓟⓟⓨ * Ⓝⓔⓦ * Ⓨⓔⓐⓡ
    fashion blogger
    kiss

    ReplyDelete
  34. I love the pink sweatshirt.You really look so comfy and nice.Your home sure does seem like such a cozy place to be at
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. loving that unicorn sweater!! and ur bedroom is just... goals <3<3

    VVEEKEND 101

    ReplyDelete
  36. Wonderful post~ And your sweatshirt is so lovely on you ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. So, I can follow you right back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  37. The sweatshirt is so cute and adorable!!! Home decor is such a fantastic idea, you should blog about it too, can't wait to see you ideas. Your apartment looks very pretty!
    www.fashionstylemogul.com

    ReplyDelete
  38. Ovo mi je jedan od najdražih postova... možda čak i ikada! Jednostavno si mi toliko preljepa i zavodljiva ibaš si me ostavila s otvorenim ustima, a za Ulija više nemam riječi hvale! :* Slažem se sa svime napisanome... i sama bih voljela jednom saviti samo svoje/naše gnjezdo... ali polako :) Također volim biti u nečemu ugodnome doma, jedino ne uspjevam nikako završiti dan bez hrane i sline posvuda po meni :D Dobro... narasti će oni... i prebrzo, sve mi se čini! Ljubim te!

    ReplyDelete
  39. Gorgeous pictures!
    I have also started blogging and would love to share such stuff with readers. Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my latest blog and let me know in the comment of my newest post so that I can follow you too. The LookBook

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig