Dec 9, 2015

Hot Pink


I often mention a psychological effect that clothes can have and today is no exception. If I need to choose one piece of clothes that I own and that has more positive energy than any other, that would be my hot pink, neoprene like coat (HERE). Don't you just love when a simple detail can brighten up your day? :)

Esp
Muchas veces menciono el efecto psicológico que la ropa puede provocar. Hoy también se trata de eso. Si tuviera que elegir una sola prenda en mi armario que tiene más energía positiva que cualquier otra, sin duda elegiría este abrigo de un color rosa llamativo y que imita el neopreno (AQUÍ). Llevar algo así realmente puede alegrar cualquier día, ¿verdad? :)

Srp
Često spominjem psihološki efekat koji odeća može da prouzrokuje, a danas se radi baš o tome. Kada bih morala da izaberem jedan komad odeće koji posedujem, a koji ima na mene najpozitivniji efekat, to bi sigurno bio ovaj kaput u skoro fluorescentnoj roze boji čiji materijal podseća na neopren (OVDE). Postoji bezbroj načina na koji sitnice mogu da ulepšaju dan, a nošenje nekog posebnog komada odeće je svakako jedan od njih. Slažete li se? :)



I wore:
Coat: HERE
Turtleneck: Tex
Skirt: Miss & Diftl
Clutch: H&M
Boots: Marypaz
Hat: N&S
Sunglasses: MiniInTheBox
Share:

48 comments

  1. Predivno, veselo i pozitivno :)
    Savršeno ti pristaje! L.

    ReplyDelete
  2. I love this a lot! Really nice.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: The Balm Mary Lou Manizer Dupe

    ReplyDelete
  3. Super color! Me encanta y estás preciosa!

    ReplyDelete
  4. I love how beautiful and captivating the hot pink is.I love your boots too.So amazing
    sophieatieno.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, captivating is the right word :) I'm glad you like it :)

      Delete
  5. Prelep kaput draga, prelepo ti stojiii! Ljubac!

    ReplyDelete
  6. You look perfect in pink:) Great look:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. You look gorgeous in pink lovely post Tijana

    ReplyDelete
  8. totally love the bright winter outfit,i like hoe you paired matching coat and hat together
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  9. Slažem se, slažem! :) Obožavam takve komade koji su u stanju razvedriti i najtmurniji dan kad ih ugledam. Kaputić ti je presladak, a još u kombinaciji s ovim šeširićem, ma kao bombončić si mi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ako ništa drugo, makar je to jednostavan način da nam dan bude malo lepši :) Hihi, hvala ti puno! <3

      Delete
  10. You look so professional and beautiful <3
    Fantastic pink coat !!! Amazing pictures - absolutely gorgeous !!

    kisses dear :* :*

    ReplyDelete
  11. stvarno je fantastična ova nijansa roze...nešto između neon roze i ružičaste i jako lijepo ti stoji ovaj kauputić...jako ženstveno kombinacija, ali u isto vrijeme i jako zanimljiva. Suknjica mi se jako sviđa, šešir je divan...ma sve za deset.

    Meni isto danas treba terapija bojama, uhvatila me neka viroza, ali barem je sunčan dan ako ništa drugo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, baš je nekako posebna nijansa :) Hvala ti, drago mi je da ti se sve sviđa :)
      Nadam se da će te proći brzo. I ovde je sunčano i baš nekako podiže raspoloženje :)

      Delete
  12. i love your pink coat !
    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  13. Slazem se u potpunosti :) Obozavam efektne komade, koji podignu ceo outfit! Pink preferiram kako leti, tako i zimi i ovaj kaputic mi se baaas dopada. Hehehe, rekoh ti na Insti da smo se jako slicno juce obukle i to je prosto dokaz koliko mi se tvoj stil dopada.
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da se slažemo i da nam se ukusi poklapaju ;) I ja volim pink u svako doba i uopšte ne delim boje na letnje i zimske. Nadam se da ćemo videti i tvoju verziju ove kombinacije :D :*

      Delete
    2. Nazalost nisam je uslikala, ali bice prilike :)

      Delete
  14. I love pink and your look is so beautiful

    Regards,

    www.agirlinafrica.com

    Diana

    ReplyDelete
  15. Apsolutno se slažem, na mene zadnjih tjedana tako djeluju moje božićne hlače, doslovno mi u sekundi poprave dan i raspoloženje :D Kaputić ti sjajno stoji i tako dobro izgledaš u ovoj žarkoj nijansi, oduševljena sam! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, razumem te! One mogu da ulepšaju i najgore dane :D Hvala ti puno! :)

      Delete
  16. Your neoprone coat is brilliant, Tijana, I'm so in love with it and I totally agree with you, that colors of our clothes could bright our days(even the most rainy ones!). And backing to the coat, I think that it's the main star of your outfit, it's eye-catching and beautiful. Have a great Friday & weekend,dear!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it, dear :) Yes, bad weather means cheerful clothes ;) Thank you so much! I wish you the same :)

      Delete
  17. un look genial guapa,besitos.
    http://lavidaloka.com/

    ReplyDelete
  18. Me encanta tu look. El abrigo es precioso
    Besos

    ReplyDelete
  19. ¡Estás ideal! Cuánta alegría transmite tu look. El abrigo no me puede gustar más :)

    Un besito preciosa,
    Melania - Mode in Technicolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Melania :) Me alegra que te guste tanto! :)

      Delete
  20. I love this combination of pink colours and OTK boots! :)

    Looking great! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
  21. Meni je ovo za naslovnicu! Da te ugledam na cesti u ovoj konbinaciji, definitivno bih se okrenula za tobom i pomislila... damm, kako ova cura dobro izgleda! :) Ovo je nesto sto je miljama daleko od moga stila i nesto sto ja nebih znala iznjeti na pravi nacin ali kada vidim ovako na tebi... stvarno za pasti na guzu!
    Slazem se s konstatacijom o jednom komadu sa stavom i ovaj kaputic je u tom pogledu odradio odlican posao! Moj naklon do poda, mila moja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj i ti hihi, šalim se :) to se meni sa tobom stalno dešava. Čak i kad nosiš nešto što ja nikako ne bih, ja se oduševim :) Hvala ti, mila, uvek me oraspolože tvoje reči <3

      Delete
  22. The boots are hot too!! Awesome outfit!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig