Jan 4, 2017

Festive in Barcelona


Ok. So maybe you're tired of the festivites and the last thing you need is more sparkle, lights and all that stuff. Or maybe you're totally the opposite and already looking forward to next festive season. I'm somewhere in between, kind of wanting to stay cozy, warm and unproductive haha, but also to be more active and make sure to make this year even better than the last ones. Also, on Friday we celebrate Three Kings in Spain (Los Reyes Magos) - the day when Spanish children receive gifts and this weekend in my home country, Serbia, the majority of people celebrate Ortodox Christmas. So, festive Barcelona it is! :)

ESP

Ok. Quizá ya no os apetece ver más ambiente navideño, más luces, adornos y todas esas cosas. O quizá ya estáis contanto los días hasta la próxima Navidad. Yo estoy en el medio. Queriendo más días de estar calentita en casa o en un algún sitio acogedor, sin ganas de estar muy productiva jaja, pero también queriendo ponerme en marcha y darlo todo para que este año sea aún mejor que los anteriores. Además, todavía tenemos que celebrar los Reyes y por otra parte, este finde en mi país natal, Serbia, la mayoría de la gente celebra la Navidad ortodoxa. Por todo eso, aquí os espera una noche festiva en Barcelona :)

SRP

Ok. Možda su neki od vas već umorni od slavlja, sjaja, ukrasa i ostalih novogodišnjih čarolija ili ste možda sušta suprotnost i već odbrojavate dane do sledećeg decembra. Ja sam negde u zlatnoj sredini. Želim i dalje da budem na toplom, ušuškana i lenja haha, ali takođe i da se vratim uobičajenim aktivnostima i dam sve od sebe da ova godina bude još bolja od prethodnih. Osim toga, u petak se ovde u Španiji slave Sveta tri kralja (Los Reyes Magos) - dan kada španska deca dobijaju poklone, a u subotu je u mojoj "prvoj zemlji", Srbiji, pravoslavni Božić. U to ime, na redu je praznična atmosfera i jedno veče u ukrašenoj Barseloni :)



I wore:
Coat: Sammydress
Sweater: C&A
Jeans: Inside
Bag: Paco Martínez
Boots: Zara
Scarf: Primark
Ring: Jane Stone
Share:

64 comments

  1. So stylish look) Thanks for interesting post)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  2. I love this outfit, you look fabulous Dear:*

    ReplyDelete
  3. I love how cozy you look in that outfit!! The pics are lovely, i like seeing you and your hisband take pics, it adorable
    www.mssparkleandglow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! I'm glad you like the pics <3

      Delete
  4. Magical photos my dear!!! You look gorgeous in this outfit, I love your coat :-)

    ReplyDelete
  5. Your holidays posts are the most beautiful :)

    ReplyDelete
  6. Gorgeous pictures dear and Happy New Year.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ReplyDelete
  7. What a lovely couple :) I like all the photos...
    www.ebrushka.net

    ReplyDelete
  8. ¡Que lindas las fotos! Yo tampoco quiero que termine la época de luces ♥

    www.heresometimes.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias! :) Jeje, todavía queda un poquito ;)

      Delete
  9. ¡Qué alegría volver a visitarte, Tijana! Ya de vuelta en el mundo blogging después de una pausa que se prolongó más de lo que pensé :D

    Me encanta todo, como siempre. Y es que la verdad yo estoy igual, de repente me apetece descansar, pero por el otro lado quiero arrancar e ir con todo por mis propósitos de año nuevo (tampoco tengo nada que sea imposible de lograr pero me apetece poner manos a la obra). Espero que esos últimos días de fiestas que te quedan sean los mejores, ¿vas a Serbia o te quedas por Barna? Así sea el destino ojalá que disfrutes mucho :)

    Por cierto la foto donde le estás haciendo una foto a la Casa Batlló es simplemente preciosa, la pondría en Pinterest en algún board de inspiración para viajes :D

    ¡Feliz año nuevo!

    Pablo
    www.fungiexpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Y qué alegría de verte! Bienvenido de vuelta! :)
      Entonces no soy la única :D Supongo que es normal sentirse así. Yo tampoco tengo un super plan que quiero realizar pero la verdad es que tengo muchas cosas pendientes y me gustaría retomar la rutina casi ya...
      Me voy a Serbia la semana que viene, ya sin fiestas ni nada, pero así coincidió esta vez.
      Muchas gracias por todas tus palabras! Siempre me inspiran :)

      Delete
  10. You looking absolutely gorgeous and the clicks My Goshhhh..so stunning.
    Wishing Ypu A Very Happy New Year Dear.

    www.thepositivewindow.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! Happy New Year to you, too! :)

      Delete
  11. Wow! Cool pictures! Cozy outfit!
    I'd like to take a walk in Barcelona in winter))
    Casa batlló is just wonderful!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Anya! :) Maybe you can plan a trip here in winter. It's nice and festive and without much cold :) Yes, Casa Batlló is just out of this world! :)

      Delete
  12. Oh very wonderful pics
    All the photos are really cute!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  13. Hi Tijana! I really like how you was wearing layers in this outfit - it looks really cozy, comfortable, but thanks to shiny details and fur coat - it's festive as well. What about festive season, I think that it hasn't ended yet - here, in Poland, tomorrow we'll celebrate Three Kings too, but the children won't get presents, because we don't know such a tradition, I'm glad that thanks to blogging, I'm gettting to know more and more facts about living in different places over the world, ha ;D

    Have a lovely day, my dear!
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it, dear :) Exactly, it's cozy and kind of festive but not too much :D Oh, I didn't know! I thought it was a Spanish thing only :)I couldn't agree more and I just love learning about new cultures and also to share my own esperiences. This blogging world is so much more than it seems :)

      Delete
  14. Nice pictures, you look amazing :)

    Kiss from Paris,
    Kelly W. www.theoctober21.com

    ReplyDelete
  15. Predivnooooooooooooooo :) Fotografije savrsene, a ti si obucena prelepo :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Jooj fotografije su prelepe, naravno kao i ti. Ja želim da se ovi praznici što brže završe jer sam zaista umorna od svega toga. Jedino što će mi uvek nedostajati jeste svo to kićenje kuće jer je to po meni nešto najzanimljivije. Takođe želim da se ovaj sneg kod nas otopi, jer ja živim u planinskim predelim a tamo ima puno snega, i svugde je zaleđeno i umalo da nisam nogu polomila juče hahaha...
    Čizmice su zaista prelepe, kao i cela kombinacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) A joj... mogu da zamislim! Ovde kako nema snega, a nisam ga videla čak ni na Pirinejima gde sam bila ovih dana, skoro mi je svejedno da li je zima ili ne :D Ništa, još malo pa gotovo ;) I ja obožavam kićenje i sve što ima veze sa time :)

      Delete
  17. Što se mene tiče meni ove fotografije baš odgovaraju jer sam u blagdanskom raspoloženju i planiram biti još neko vrijeme. Ja sam kasnije počela s ukrašavanjem kuće i sada planiram držati te ukrase što duže- Nisam ljubitelj da se prerano počne sa slavljenjem (neki ljudi urede kuću mjesec dana prije Božića) jer mi tako prije prođe raspoloženje. Taman je zahladilo, pao je snijeg...i sada mi je pravo prazničko raspoloženje:).

    Ove fotografije su predivne. Jako mi se sviđa tvoja "blagdanska" kombinacija...taj džemper je savršen...to je baš onaj pravi blagdanski džemper:) ...Traperice i čizme su se super uklopile, baš si slatka. Bijeli kaputić je divan. Divno je vidjeti svijetle boje zimi, mislim da smo se složile po tom pitanju da su pravo osvježenje.

    Želim ti lijepu proslavu sutra, baš lijepo što u Španjolskoj djeca i tada dobivaju darove. U Italiji ima isto puno lijepih običaja na ovaj dan. Taman slušam o nekima...obično svaki dan upalim malo talijanski radio, one stanice koje puštaju njihovu domaću glazbu i baš slušam kako je običaj platiti kavu nekome sutra, ono kad sjedneš nedje platiš kavu nekoj osobi koju i ne poznaješ. Slatko:)...Ovdje je blagoslov soli u crkvi i još neki takvi običaji.

    Hoćeš li ići u Beograd za pravoslavni Božić? Baš gledam na Instagram profilu od Ivane da je pao snijeg:) Divota! Kod mene se odjednom dogodila neka promjena u glavi i sada se veselim hladnom vremenu. Valjda sve ima svoje draži barem neko vrijeme...moglo bi se dogoditi da se uskoro počnem žaliti na zahlađenje, ali zasada mi je super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago ako ti odgovaraju :) Ja sam nekako ni tamo, ni ovamo, pa me je sam taj pomešani osećaj i inspirisao da pokrenem tu temu. Ne volim ni ja kad neki već na jesen krenu da razmišljaju u tome. Sve u svoje vreme ;) A zima je tek počela, tako da taman odgovara. Ja verujem da ću sve do kraja meseca ostaviti jelku i ostalo.
      Drago mi je da ti se sviđa i kombinacija :) Bela je pun pogodak ove zime kao što smo se složile. Ovde i dalje nije nešto hladno, pa skoro da mogu da idem i samo u džemperu :)
      Kako je zanimljivo to za Italijane. Baš mi se sviđa! :) Uvek volim da čujem i naučim takve stvari :)
      Ne, nije mi odgovaralo ovog puta, ali idem sledeće nedelja tako da mi je u suštini dođe gotovo na isto... Potpuno te razumem, mada kod mene valjda i utiče to što pravu hladnoću ove zime baš i nisam doživela. Bilo je hladnjikavo na Pirinejima, ali umesto da bude sve pod snegom, bilo ga je samo na najvišim vrhovima. Zato me verovatno čeka debeli minus u Beogradu, ali dobro, ne želim da se žalim više na vreme. Sve ima svoje kao što si rekla :)
      P.S. pokušavam već par sati da uđem na tvoj blog i na ostale kojim imaju blogspot, ali se ne otvaraju. Već mi se dešavalo to ranije sa pa čisto da znaš...
      Pozdravljam te! <3

      Delete
    2. ne brini se, nekad blogovi jednostavno štekaju i meni se to znalo događati, nekad čak i antivirusni programi blokiraju svaku blogspot adresu.

      Delete
    3. Da, prvo sam pomislila da je do mene problem... Sad kao radi...

      Delete
  18. Unas fotos preciosas, me encanta Barcelona ^^
    Un beso!

    ReplyDelete
  19. Predivna blagdanska atmosfera, vjerujem da je baš užitak šetati tim ulicama i uživati u božićnoj čaroliji :) Meni je nova krenula izrazito radno, ali u isto vrijeme i divno tako da baš guštam u svakom danu, a vidim da i ti sva blistaš - ovo vrijeme ti baš lijepo pristaje! Jako mi se sviđa ta bijela čupava jaknica, izgleda tako mekanooo, a takvim komadima zimi naprosto ne mogu odoljeti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je stvarno lepo i drago mi je da ti se sviđa :) Hvala, draga moja! Da, što mekše to bolje! :) Bacam se i kod tebe na blog čim ugrabim koji trenutak! <3

      Delete
  20. Uživam gledajući Barsu u prazničnoj atmosferi! Zaista sve deluje magično lepo, a i vas dvoje, slatkih golupčića ste upotpunili taj utisak.
    Mene polako napušta euforija praznika, ali uz ove fotke potrajaće još :-)
    Divna ti je kombinacija, taj beli kaputić mi deluje tako nežno i mekano da ga je pretpostavljam milina nositi. Sladak je mnogo i džemperak i super sve izgleda uz farmerke i sjajne čizmice.
    Čekam te u Beogradu draga moja i ljubim punooo :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Barsa je uvek čarobna, a sad još više :) Hvala ti, Ivanice :) Mene je sad gotovo napustila ali nekako mi je sve prebrzo prošlo :D Da, kaputić je baš kao pero i idealan za blagu zimu koju imamo ovde. Ovih dana će mi trebati nešto više :D ;)
      Ljubim i ja tebe i vidimo se uskoro! Javljam ti se! <3

      Delete
  21. amazing potos!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  22. Great photo shoot and Christmas lights
    Happy New Year dear

    ReplyDelete
  23. Absolutely stunning :)
    https://outfitsandmakeupblog.wordpress.com/2017/01/06/style-and-changing-body-shape/

    ReplyDelete
  24. How gorgeous.I love the pictures.My goodness the place looks so beautiful.I also love the outfit.Such a perfect combination.
    sophieatieno.com

    ReplyDelete
  25. Wow, the atmosphere of the photos is amazing :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    ReplyDelete
  26. Que fotos tan bonitas me han encantado!!! Ya me tenéis de seguidora, también tengo un blog por lo que también os invito a el, saludos!!!

    http://estoyentrepaginas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  27. Fantastic pictures!
    Happy New Year!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
  28. Oh my! The place is absolutely stunning <3 Love all the photographs. Looks like you had a great time! Happy New Year :)

    www.rakhshanda-chamberofbeauty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, dear! :) Glad you like it that much :)

      Delete
  29. OMG, Barcelona is just too beautiful, I still can feel the Christmas vibe ! As usual, you look stunning, that ruffled scarf is so cute on you Tijana <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it's really stunning! :) Thanks so much, sweety. I'm glad you noticed the scarf :)

      Delete
  30. Que bonitos recuerdos me has traído, he vivido muchos años en Barcelona y la ciudad sigue estando preciosa. Un besazo.

    ReplyDelete
  31. Thanks! Happy 2017 to you too! :)

    ReplyDelete

© Fashion Abejita | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig